Ramowy rozkład dnia
Godziny | Rodzaj aktywności |
600 – 815
| · Schodzenie się dzieci. · Swobodne zabawy, spontaniczne działania dzieci w kącikach zainteresowań. · Prowadzenie obserwacji pedagogicznych. · Praca indywidualna o charakterze wyrównawczo-kompensacyjnym. · Ćwiczenia poranne i zabawy ruchowe. |
815 – 830 | · Przygotowania do śniadania – czynności higieniczne i samoobsługowe. |
830 – 900 | · Śniadanie – realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych. · Czynności samoobsługowe i higieniczne w łazience. |
900– 1130 | · Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową wychowania przedszkolnego oraz program wydawnictwa MAC, dostosowana do wieku dzieci. · Zajęcia z języka obcego nowożytnego, religia, zgodnie z harmonogramem ustalonym w oddziale. · Zajęcia dodatkowe wynikające z podstawy programowej oraz oferty przedszkola, zgodnie z harmonogramem ustalonym w przedszkolu. · Zabawy według inicjatywy dzieci w kącikach tematycznych. · Uroczystości i imprezy przedszkolne. · Przygotowanie do obiadu – czynności higieniczne i samoobsługowe. |
1130 – 1200 | · Obiad – realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych. |
1200 – 1415 | · Relaks poobiedni dostosowany do wieku i potrzeb dzieci. · Zajęcia specjalistyczne. · Zajęcia dodatkowe wynikające z oferty przedszkola, zgodnie z harmonogramem ustalonym w przedszkolu. · Własna aktywność dzieci w kącikach zainteresowań. · Praca indywidualna z dziećmi. |
1415 – 1430 | · Przygotowanie do podwieczorku – czynności higieniczne i samoobsługowe. |
1430– 1445 | · Podwieczorek – realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych. |
1445 – 1700 | · Zabawy dowolne dzieci w kącikach zainteresowań i kierowane przez nauczyciela. · Praca indywidualna z dziećmi. · Prace porządkowe w sali, rozchodzenie się dzieci. |
Codzienny pobyt na świeżym powietrzu, zgodnie z ustalonym harmonogramem w przedszkolu, wg wytycznych GIS.