KONCEPCJA PRACY MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA Nr 5 W PŁOCKU
I. Wizja przedszkola:
II. Misja przedszkola:
Nasze przedszkole:
III. Cele główne:
1. Efekty działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńcze oraz innej działalności statutowej:
2. Procesy zachodzące w przedszkolu:
3. Funkcjonowanie przedszkola w środowisku lokalnym:
IV. Cele szczegółowe:
V. Kryteria sukcesu:
VI. Działania podnoszące, jakość pracy przedszkola:
1. Sposoby motywacji dzieci:
Stosowane nagrody:
Stosowane kary:
2. Sposoby diagnozowania osiągnięć dzieci:
Badanie osiągnięć dzieci w przedszkolu odbywa się na podstawie:
4. Sposoby monitorowania osiągnięć nauczycieli:
Nauczyciele stosują ewaluację własnej pracy ( samoocenę), jak również zostają poddani ocenie przez dyrektora i rodziców. Badanie osiągnięć nauczycieli dokonuje się na podstawie:
5.Sposoby informowania rodziców o postępach edukacyjnych dzieci:
VII. Sposoby współpracy organizowanej w przedszkolu:
1. Sposoby współpracy z rodziną dziecka:
2. Sposoby współpracy ze środowiskiem lokalnym:
REALIZACJA KONCEPCJI PRACY PRZEDSZKOLA OPIERA SIĘ NA PRZEDSZKOLNYM ZESTAWIE PROGRAMÓW i INNOWACJACH PEDAGOGICZNYCH