- 13 kwietnia 2021
Oddział XIII ,,Pracowite pszczółki”
Godziny pracy oddziału:
pn.-czw.: 7.00-16.00
pt.: 6.30-16.00
JĘZYK ANGIELSKI W RAMACH PODSTAWY PROGRAMOWEJ
TEMATYKA KOMPLEKSOWA CZERWIEC
„Przyjaciele z różnych stron świata”
„Bezpieczne wakacje”
„Pożegnania nadszedł czas”
| WIERSZ | PIOSENKA |
„Pożegnanie Przedszkola” A. Widzowska Lato się śmieje, czas na wakacje! Pa, pa, zabawki! Żegnaj, przedszkole! Zawsze będziemy o was pamiętać, stawiając krzywe literki w szkole. Starszak potrafi: budować wieże, rozpoznać w książkach najdziksze zwierzę, układać puzzle, kroić warzywa, wie, że się pokłuć można w pokrzywach. Zna pory roku, kierunki świata, wie, że na miotle nie da się latać, sam się ubiera, buty sznuruje, mówi: „przepraszam, proszę, dziękuję”. | „Piosenka Lato w kawiarence” B. Gowik
Popija słodki soczek, balonik trzyma w ręce. I zaprasza na wakacje teraz, już! Ref.: Lato, ach, lato, zaczaruj wszystkich nas! Byśmy za tobą pobiegli w ciepły las. Na mchu i ciepłej trawce przy tobie poleżeli. Na ptaki popatrzyli i wracać stąd nie chcieli. Zaczaruj dla nas morze, powędruj z nami w góry. Popluskaj się w jeziorze, popatrz w chmury.
I niesie dla nas lody w polewie malinowej! ,,Przyjeżdżajcie na wakacje teraz, już!” Ref.: Lato, ach, lato…
Z uśmiechem lato czeka, wakacje wita nasze! Bo wakacje to atrakcje – teraz, już! Ref.: Lato, ach, lato… |
MATEMATYCZNA SPARTAKIADA PRZEDSZKOLAKÓW
Podczas zorganizowanej 4 marca „Spartakiady Matematycznej” dzieci mogły wykazać się znajomością figur geometrycznych, umiejętnością klasyfikowania, a także logicznym myśleniem, zdolnością kojarzenia i umiejętnością współdziałania w zespole. Wszystkie przedszkolaki dzielnie wykonały zadania i łamigłówki matematyczne. Z zaciekawieniem i zaangażowaniem rozwiązywały kolejne zadania. Dzięki swojej wiedzy pokazały, że matematyka może być przyjemna i zabawna. Każda drużyna za wspólną zabawę otrzymała dyplom „ Mistrza Matematyki.”
ZAJĘCIA O EMOCJACH
Dzieci uczestniczyły w zajęciach z panią psycholog. Tematem zajęć była empatia oraz jak pomagać innym. Dzieci chętnie uczestniczyły w różnych scenkach oraz rozpoznawały emocje.

