- 12 kwietnia 2021
Oddział V ,,Brykające tygryski”
Godziny pracy oddziału: 6.30-16.30
Język angielski w ramach podstawy programowej

TEMATYKA KOMPLESKOWA LISTOPAD
1. Legendy z różnych stron Polski
2. Serca biało – czerwone mamy
3. Figle jesiennej pogody
4. A psik! – dbamy o nasze zdrowie
| PIOSENKA | WIERSZ |
,POLSKA TO MY” (sł. i muz. A. Szewczyk) 1.Chociaż lat mam mało i mam małe serce. To już flagę Polski, trzymam w mojej ręce. Chociaż lat mam mało, mogę wyznać Wam, że biało – czerwone serce mam! Ref: 2 x Polska to my – to ja i Ty. Biało – czerwona odwaga. Polska to my – to ja i Ty. W rękach Polaków, polska flaga. 2.Chociaż lat mam mało i mam małe ręce. To wiem, skąd pochodzę?! Polskie ja mam serce! Chociaż lat mam mało, mogę wyznać Wam, że biało – czerwone serce mam! Ref: 2 x Polska to my – to ja i Ty. Biało – czerwona odwaga. Polska to my – to ja i Ty. W rękach Polaków, polska flaga. | Wiersz ,,Listopad” ( D. Kossakowska) Pan Listopad idzie do nas, worek duży trzyma. Płaszcz podarty, buty stare, oraz groźna mina. – Co nam niesiesz Listopadzie? – Deszcz i ciemne chmury. Wiatr co liście kolorowe, podnosi do góry. Chłody z rana i wieczorem, coraz krótsze dni. Oraz jeża, który w liściach, zagrzebany śpi. |
Była wspólna rozgrzewka, sportowa atmosfera i mnóstwo radości. Dzieci ćwiczyły, skakały i kibicowały sobie nawzajem. Małych sportowców dopingował niezwykły gość – maskotka.
Dzieci miały okazję z bliska obejrzeć sprzęt strażacki, a także spróbować sił w laniku wody z węża strażackigo. Na zakończenie wzięły udział w pokazie pierwszej pomocy.
Dziękujemy naszym strażakom za niezapomniane chwile!
Kropkowe szaleństwo w naszej grupie! Wszystko za sprawą Międzynarodowego Dnia Kropki. To wyjątkowe święto było okazją do odkrywania swoich talentów i wzmacniania wiary we własne siły.
Historia Vashti zainspirowała nas nie tylko do rozmów o odwadze i twórczości, ale też do wesołych aktywności – bawiliśmy się piłeczkami, szukaliśmy kolorowych kropek na muzogramach i odkrywaliśmy kropkowe rekwizyty.
We wrześniu dużo rozmawialiśmy o zasadach bezpiecznego poruszania się po drodze. Przedszkolaki wybrały się na pobliskie skrzyżowanie, poznały wybrane znaki drogowe i ułożyły sygnalizatory na matach do
kodowania.
